diumenge, 24 de febrer del 2013

Nostàlgia



La gent del poble diu que estic boja. Des de fa 5 anys que estic asseguda en la mateixa postura. Amb la mirada ferma i mirant en la mateixa direcció. Fa 5 anys que va marxar i fa 5 anys que no se res d'ell.
La mar... la seua vida. Jo... un sentiment secundari que de vegades el feia feliç.
Fa 5 anys que estic asseguda en la mateixa postura, esperant que torne.
Fa 5 anys que estic asseguda en la mateixa postura amb l'esperança que la seua amant el solte dels seus braços.
I esperant, em passe el dia asseguda davant la meua rival i tan sols puc sentir una cosa. NOSTÀLGIA.
Nostàlgia al recordar el seu somriure.
Nostàlgia al recordar el seu tacte.
Nostàlgia al recordar el seu olor.
Nostàlgia al recordar que jo era l'única enamorada d'aquella farsa i que em donava igual, sempre que el tinguera al meu costat.
I encara soc ací, asseguda nit i dia amb la mirada ferma i mirant a la malparida que un dia va decidir emportar-se'l del meu costat.
La gent del poble diu que estic boja...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada